Zserbósütés és Boldogságvállalkozás

Nem mondom, hogy idén annyira nagy karácsonyi hangolódásban lennék.. 4 nap múlva karácsony és szinte semmit nem érzek belőle. Pedig az elmúlt években szokásommá vált, hogy decemberben már visszaveszek a munkából, lassítok és a karácsonyi hangolódást teszem meg a vállalkozásom fő tevékenységi körének.
 
Idén is ez volt a terv, de valahogy úgy elszaladt a december, hogy most kapok észbe, hogy elfelejtettem hangolódni. Annyi munka volt, annyi lendület és lelkesedés volt bennem, hogy nem tudtam és nem is akartam kikapcsolni, leállni. De nem bánom. Az idei karácsony ilyen. És ez most pont így jó.
Régóta érett bennem egy új program, de most viszonylag hirtelen robbant ki belőlem. Nem volt mit tenni ellene. Ha most jön, hát most jön. Karácsony ide vagy oda..
 
Felültem erre a hullámra és belelelkesedtem. :) Aminek megvan az eredménye is, hiszen már most nagyon sokan jelentkeztetek a január 1-jén induló BOLDOGSÁGVÁLLALKOZÁS PROGRAMRA.
zserbo_su_te_s_boldogsa_gva_llalkoza_s.png

Ezt egyszerűen nem lehetett máskor elindítani, mint újévkor. Annyival erőteljesebb lesz az újév lendületével. 
Csináltam egy kérdőívet, amit már több, mint ötvenen visszaküldtetek. Olyan jó látni, hogy életkortól, nemtől, foglalkozástól, érdeklődéstől és mindentől függetlenül ott van a vállalkozókedv, ott van a lelkesedés,a tanulnivágyás, a tenni akarás!

Csak szólok, hogy vannak még helyek.. Egy online oktatásban az is a jó, hogy jó sokan elfértek a "tanteremben", így elvileg nem kell létszámlimitet alkalmazni. De mivel itt azért egy folyamatos kérdezz-felelek is van köztünk, emiatt muszáj limitálnom, hogy minden kérdésetekre tudjak válaszolni. A tapasztalatok alapján ezt a limitet 300-ban határoztam meg. Viszont ebből már 130 hely elkelt. Ráadásul mindössze 4 nap alatt, amiért nagyon hálás vagyok!

Úgyhogy ha szeretnéd 2018-at egy jókora lendülettel kezdeni, ha tervezel saját vállalkozást a jövő évre, vagy ha még ez ennyire konkrétan nem is fogalmazódott meg benned, de szeretnél tanulni, fejlődni, akkor csatlakozz te is a mi kis insiráló, lelkes csapatunkhoz!

Itt találsz még infókat a tematikáról, rólam, illetve jelentkezni is itt tudsz: 
http://boldogsagfrekvencia.hu/boldogsagvallalkozas-program/

Képhez komment: Nagyimnál zserbót sütök köténykében..  Csak, hogy lássátok, hogy azért ha nem is főtevékenységként, de a karácsonyi hangolódás legfontosabb részei idén se maradnak el.