Lehet itthon sikeres vállalkozást építeni?

8 tipp mi kell ahhoz, hogy sikeres vállalkozást építs itthon! 

 

Soha nem akartam máshol élni, soha nem hittem, hogy máshol könnyebb vagy jobb lenne az élet. Mindig volt egy mély meggyőződésem, hogy itthon is lehet boldogulni. Sokáig éreztem, hogy ezzel az elképzelésemmel árral szemben úszok, mert a legtöbben a környezetemben nem így gondolták. Sok évem telt azzal, hogy bizonygattam mindenkinek ezt a mély meggyőződésemet. Mígnem aztán belefáradtam a bizonygatásba és egyszerűen csak csináltam a dolgomat. Csináltam azt, ami belülről hívott, lelkesített. Amiben hittem. És jöttek az eredmények, jöttek a sikerek. És már nem kellett bizonygatnom. Már nem is akartam bizonygatni. A legjobb tanítás a példamutatás.

A fontos az volt, hogy magamnak bebizonyítottam, hogy igenis lehet itthon is sikeres vállalkozást építeni, lehet itthon is boldogulni. Azt az életet élem, amire mindigis vágytam. Én magam osztom be az időmet, a világ bármely pontjáról dolgozhatok, abból keresem a pénzemet, ami lelkesít, amivel hozzáteszek a világhoz, segítek másoknak is kiteljesedni.

Nincs külső korlátom, hogy mennyi pénzt tudok keresni. Ha többet szeretnék, magamon dolgozom, a belső korlátaimat tágítom és ennek az eredménye azonnal megjelenik a külső valóságban is. Csodálatos szabadság ez. 

Ahogy azonban tágítottam a valóságomat és megtapasztaltam a KÉPESSÉG MAGABIZTOSSÁGÁT, egyre inkább ott motoszkált bennem, szintén egy belső hívásként, hogy ez annyira jó, hogy ezt mindenkinek meg kell tapasztalnia! Ezt meg kell mutatnom másoknak is, fel kell hívnom a figyelmét mindenkinek, hogy igenis bárki képes megvalósítani az álmait, bárki képes azt az életet élni, amire mindigis vágyott. Abból keresni a pénzét, ami az igazi HIVATÁSa, ami belső lelkesedésből, elhívásból fakad. 

boldogsa_gva_llalkoza_s_program_22.png 

Igen, megkaptam már, hogy én vagyok az utolsó idealista a világon. Örömmel vállaltam ezt a státuszt, de azóta szerencsére már látom azt is, hogy nem vagyok egyedül ebben a státuszban.. 

Hiszek abban, hogy eljön az a tökéletes világ, amikor mindenki azzal foglalkozik, ami igazán lelkesíti, ami az ő személyes ÜGYE, elhívása. Ebben a tökéletes világban nincs kiégés, nincs irigykedés, nincs gorombaság, nincs átverés, nincs lehúzás... 

Amikor azt csinálod, ami igazán lelkesít, akkor a bőség természetes következményként jelenik meg az életedben.

Ha a lelkesedés, a szenvedély vezet az utadon és megengeded a bőséget, a jólétet magadnak, akkor az úgy is lesz. A bőség a természetes alapállapotunk. Nem, ezt nem egy spirituális könyvben olvastam, a saját bőrömön tapasztaltam. Sok év tapasztalása volt, sok mélyponttal és pofáraeséssel is, de minden pofáraesésért örökre hálás leszek. 

És hálás vagyok azért is, hogy azóta többezer embernek adhattam át ezt a szemléletet, oszthattam meg a tapasztalataimat, sok ember életét megváltoztatva, ezzel is közelebb kerülve a tökéletes világhoz. 

Ez a belső motiváció vezetett oda, hogy megalkossam a Boldogságvállalkozás Programot. 

És akkor lássuk a 8 tippet, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy megvalósítsd az álmaidat egy sikeres vállalkozásban! 

 

1, Találd meg azt, ami igazán lelkesít!

 Ha azzal foglalkozol, ami igazán lelkesít, amibe szerelmes vagy, amiről órákat, napokat, heteket tudsz beszélni, amiben igaz szívvel hiszel, akkor ez a lelkesedés, ez a belső tűz vezetni fog az utadon. Ettől a lelkesedéstől kinyílsz, és meglátod a lehetőségeket, amiket ebben az emelkedett állapotban képes vagy megragadni is. 

2, Ne a kifogásokat keresd, hanem a lehetőségeket!

Ahol a figyelem, ott az energia. Ha folyamatosan a kifogásokat keresed, meg is fogod találni, hogy miért ne vágj bele, miért nem éri meg vállalkozni, miért nem neked való ez a vállalkozósdi, miért jobb, ha nem ugrálsz a "biztos", megszkott életedből... Ha azonban áthelyezed a figyelmedet a másik oldalra, a lehetőségek végtelen tárháza fog feltárulni előtted. Zavarbaejtően sok lehetőséged van, csak át kell állítani a figyelmed fókuszát! 

3, Ne azt nézd miért nem lehet, hanem azt, hogy hogyan lehet... 

Az éremnek két oldala van. Eltöltheted azzal az életedet, hogy folyamatosan lebeszéled magadat az álmaidról, de dönthetsz úgy is, hogy megtalálod a módját, hogy megvalósítsd álmaid életét. Nincs olyan, hogy lehetetlen, ez csak egy kifogás arra, hogy ne kelljen tenned az álmaidért. Amikor a belső elhívásod vezet, lelkesedsz, kinyílsz, a kreativitásodnak egy olyan fokát tapasztalod meg, ami által megtalálod a megoldást az álmaid mevalósításához. 

4, Tanulj, tanulj, tanulj... 

Az a bizonyos élethosszig tartó tanulás... Nem csak az iskolapadban, hanem az Élet Iskolájában is. De az iskolapadba vagy akármilyen tanfolyamra, képzésre sincs soha késő beülni. Nincs olyan, hogy túl öreg vagyok én már ehhez... Mihez? Hogy az álmaidat éld? Azért élünk, hogy megéljük az álmainkat. Amíg élünk. Az utolsó pillanatig. 

5, Vedd körbe magad pozitív, lelkes emberekkel!

Keresd tudatosan sikeres, boldog emberek társaságát! Járj olyan közösségekben, ahol ez a szemlélet a természetes. Ahol nem a panaszkodás és a külső körülmények hibáztatása a téma, hanem a sikerek, a lelkesítő tervek és azok megvalósítása. Magával ragadó egy ilyen közösség. 

6, Tudatosítsd magadban, hogy megérdemled a boldogságot és a bőséget, megérdemled, hogy olyan életet élj, amire mindigis vágytál

Minden esetben saját magunk akadályai vagyunk. Bármilyen akadályt is tapasztalsz a külvilágban, annak a gyökerét magadban keresd! Ha nem vagy boldog, ha nem élsz bőségben, nem érzed magadat sikeresnek, valamilyen önbüntető program dolgozik benned tudatalatt, ami miatt nem engeded meg magadnak a boldogságot, a bőséget, a sikert. Írd át ezt a programot a tudatalattidban! Ismételd magadnak minden nap, hogy "Megérdemlem a boldogságot és a bőséget. Megérdemlem, hogy olyan életet éljek, amire mindig is vágytam!"

7, Tudatosítsd magadban, hogy minden képességed megvan ahhoz, hogy ezt megvalósítsd

A másik nagy akadály, ami miatt nem merünk belekezdeni saját vállalkozásba, ami miatt nem merjük az álmainkat élni, az önbizalomhiány. Nincs túl nagy kultúrája ennek itthon. Se a neveltetésben, se az oktatásban, társadalmi tudatban. Mit hallottál többször életed során? Hogy bármire képes vagy, amit csak akarsz vagy, hogy mit nem csinálsz jól? Miben vagy ügyetlen? Ez is egy nagy tanítás. Hogy a környezeti lehúzás ellenére találd meg magadban az ÖNbizalmat. Bízz magadban, tapasztald meg a KÉPESSÉG MAGABIZTOSSÁGÁT! 

8, Legyél hálás! 

A hálának varázslatos teremtő ereje van. Tudom, ellentmondásosan hangzik, de ahhoz, hogy elérd a céljaidat az az első lépés, hogy elfogadd az életedet, az itt és most-ot, úgy ahogy van! Önmagadat úgy, ahogy vagy! Vedd észre a csodákat az életedben és adj hálát értük! A hála kinyitja a lehetőségek kapuit! 

 

Ha szeretnéd te is álmaid életét élni, ha szeretnél abból élni, ami szívből lelkesít, csatlakozz a BOLDOGSÁGVÁLLALKOZÓK inspiráló csapatához és valósítsd meg te is akár már nyárra a te személyes BOLDOGSÁGVÁLLALKOZÁSODAT! 

 

 

 Boldogságvállalkozás Program

8 hetes egyedülálló gyakorlati önismereti vállalkozói program, inspiráló közösségben. 

 

Kezdés: július 2. 

Helyszín: online oktatási felület, így akárhol laksz, tudsz csatlakozni

Limitált létszám. Már csak 15 szabad hely.  

Részletekhez kattints a képre!

katabv.jpg